Godmorgon eller morgon och morgon...

Vi hade en riktigt tråkig föreläsning igår om miljnönämden och allt de där som jag redan har fått reda på och vet en massa om, men när vi måste komma på föreläsning så kommer man ju, MEN en föreläsare ska kunna framföra, prata tydligt och få oss lyssnare intresserade i att veta (även om vi redan har fått information om det på tex gamla jobb som jag fick det).
Han som var där igår och skulle prata för oss visste ju nästan inte själv vad han pratade om och han hade uppe en word fil som han pratade om. och han pratade tyst, visst han sa att han inte var någon lärare men man behöver inte vara någon lärare för att kunna framföra en sak så att vi lyssnare ska bli intresserade..

Så idag ska vi åter dit och lyssna vid halv ett. men detta är ju en kurs så nävaro måste finnas och de övnignar vi får måste ju göras :). men vi hade ganska roligt igår jag tog fram ett hudvänligt tejp som man har vid skador och Elvira tycker de är gott att tygga på huumm är hon nog ensam om..




Smyckehanden... och söta krisgrisen jag fick av Petra :D..

Kommentarer
Postat av: Petra

haha, kul att du gillade den :D

2009-02-11 @ 13:51:38
URL: http://petraelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0