Alma Löv.

vid påskdagarna har Alma löv en kostutstälning här i värmland och vi på brobygrafiska kommer ha tre rum var av två av dem har vi i Fdp och gmp blivit erbjudna att fixa till, vi är mest personer ifrån vår klass och det kommer bli riktigt roligt får man hoppas, vi har nu haft två möten och idag kom vi fram till vilket tema och vad vi ska göra i rummen. jag kommer inte gå in på detaljer eller skriva vad vi ska göra än. =) men det kommer iaf att bli en rolig erfarenhet och jag gillar att fixa till sådana här dagar.


---------------

uppdatering,
Jag har nog världens gulligaste älskling, ;)
fick ett sms där han skrev.
Hej fia lotta..... med mera...
MAMMA vad har du nu lärt honom ;) hehe så gulligt, vad jag älskar den kille..
Finns inga ord som beskiver hur gullig och söt han är..
Kasper (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0