Wii!

Svärmor och svärfar har köpt Wii, Som just nu står hemma hos oss vilket menas med att det används väldigt flitigt,
i love it, famförallt att man är så delaktiga båda två som spelar på ett roligt tränings sätt :D. Det roligaste är att se när Kasper vinner, när han förlorar blir han sådär roligt sur, men att se han glad är mycket mysigare så jag föredrar det.

Jag har ont i min mun, jag var hos tandläkaren, och det har jag inte varit på ett bra tag, de var inga hål eller någonting det var super men efter att han tog bort jobbigt tandsten(?) så gör hela min mun jätte ont. :( inget roligt.
en billig vistelseblev det även om jag är över 20 ;)


Kommentarer
Postat av: Bloggen om Fröken Mandelström

Vad roligt! Jag har aldrig provat det men skulle gärna göra. =)



Ja, här har det snöat galet mycket.

2009-12-21 @ 21:14:42
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/
Postat av: Josefin - Lite annat än normal

Ååh, nu blev jag avunsjuk :D

2009-12-22 @ 21:42:46
URL: http://honjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0