Promise Me!








------
Jag ser det possitiva i att vara ifrån min kärlek, jag hinner sakna honom på ett helt annat sätt, och vi tappar den dagliga rytmen och sliper då gnaga in sig i saker som man inte behöver, man ser allt hur mycket man verkligen älskar sin kille. Även om det är sjukt jobbigt att vara ifrån varandra ska man inte gräva in sig i en grotta eller ringa stup i kvarten, man måste tillåta sig själv att längta och att sakna varandra, det blir mer romatiskt när man väl pratar sen och varje sms har en helt annan betydelse.

Jag behöver inte få 100 "jeg elskar dig" om dagen jag vet endån att han älskar mig och bara mig, och när man väl får ett "jeg elsker dig" blir man så glad i hela kroppen, men att avsluta varje sms med det tappar ju sin glans.


Jag tror att alla ni vet vem som är min älskade prins (och jag köpte faktiskt hans julklapp idag hehe I SUNNE Mirakel ;) )


Se allt ifrån två possitiva ögon, så kommer ni till att bli mycket lyckligare och glömma så mycket bekymmer.
Det har min mamma lärt mig som jag tror att även min mormor har lärt mamma, för jag såg nog aldrig min mormor sur inte vad jag kan komma ihåg och det är possitivt.  Jag är en lycklig liten själ.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0