Min kropp är inte gjord för 10 minus.

Ja jäklar vad de är kallt ute, jag lovar jag fryser som en idiot, min kropp är inte riktigt skapad för att vara i i mer än ett siffrigt(?) minus.
Just nu kan jag inte göra ett dugg innan min kropp är upptinad.

Ikväll ska vi hem till söta Karin för att ha en "avsutnings" födelsedagsfest för hon fyller år idag Grattis KARIN.
Så vi var på Systemet och köpte lite småsaker, när man visar leg får man en mint ask (fast de är mer godis i)
Fast jag visade inte något leg jag visade mitt pass som jag för övrigt känner mig ganska ensam med att göra just nu. Men jag har inget gilltigt leg längde så jaa pass blir det då. Men jag fick en ask iaf och gottigt luktar den.



Nu ska jag bara tina upp sen ska jag packa åker ju hem i morgon, Glad Glad Glad..

Kommentarer
Postat av: Brorsan!

Testa -40 i Kanada... inge mera klaga lillsyrran ;)Julkram

2009-12-23 @ 13:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0