Helsingör :D

Jag är hemma (eller har varit det sedan fredags kväll).
Det var en massa förseningar på alla tågen hem till helsingborg men till slut kom vi hem.
Igår var jag hemma hos Mamma och Kent och bakade köttbullar, det blev köttbullar på 3 kilo färs och vi fick 180 stycken hahah, och jag har rullat nästan alla puuh, Vi ska ju ha köttbullar både til lillejul och julafton så det blev en del. När jag kom hem hade älskling dukat fint och satt upp alla stolar och tvättat och allt, för idag ska vi ut och köpa julgran och pynta den och baka en massa julkakor. och då blir vi 14 st. :) och det bästa, VI HAR SNÖ, och det snöar nu..

Jag har tagit lite bilder ifrån igår, då det var strålande sol. Men jag hinner inte lägga upp dem än måste fixa till här hemma med det sista :).

Kommentarer
Postat av: Bloggen om Fröken Mandelström

Det är så gott med hemmagjorda köttbullar! =)



Tack så mycket, snällt sagt.



Hoppas du får en fortsatt mysig söndag.

- Marie

2009-12-20 @ 17:27:19
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0