Vi är hemma ifrån Tunisien.

Det blev lite mycket för mig att göra innan vi skulle resa och så tog automaten mitt kort så jag var tvungen att ringa och fixa med det med så jag hade inget kort på resan eller pengar, men tur är har jag världens bästa pojkvän som har pengar som jag fick låna, så för jag bara över sen, det hade säkert varit biligast att göra så iaf men det var mycket snopet att bara automaten tog kortet så nu sitter jag här utan kort. det går ju inte så fort att få ett nytt.
Men vi hade det mycket bra i Tunisien, det var varmt, mycket varmt, och öknen är väldigt otrolig, och att se soluppgången på en kamelrygg var utöver de förväntade, (eller de var ju dromedarer för de finns inga kameler där men i tunisien heter det kamel varesig de har två eller en puckel på ryggen, men de var riktigt mysigt.






Det är inte bara jag som är kär i honom. ;)

Det var fint.



Sanden var helt otroligt skön helt len och fin, på morgonen är det inte så varmt så att gå i sanden var helt otroligt skönt.
jag har även långa byxor för att de inte var jätte varmt plus att kamelryggen kan klia. vi var ute i runt 1h. det blev varmt sen när solen väl kom upp så vill inte tänka mig hur varmt de kan vara mitt på dagen.




Jag skrämmer min bodyguard med att jag ska slänga mig ut från stupet. (de var där Star Wars spelades in)


Saltöknen, de vattnet kunde vara blått rött, lilla ja massa färger nu var det rött rosa. Det vattnet är bra om man har eksem då skulle man ta lite vatten skölja det med de så hjälpte det super bra.


Jag fångade den bästa bilden ever haha.

Det var otoligt varmt över 40 grader och i den byn fick inte tjejerna gå med bara axlar (inte i byn vi bodde i) så jag fick bära min tröja på ryggen säger bara VARMT och här får jag solen i ögonen och man kunde inte ens titta med öppna ögon även om man inte kollade mot solens riktning. så hade jag solen i ryggen kisade man med ögonen iaf.

Piratparet..

dadelpalmer

Jag har massvis med bilden men hinner inte lägga upp fler nu..
Alla bildena är tagna av mig eller Kasper, så på alla bilder är det copyright.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0