Två hundar på kontret!

 
Två hundar, en kille en tjej, (tänk er) Pamela är hur gullig och så otroligt charmig. Ruff är här inne var dag, men inte Pamela, så varje dag man kommer hit kommer Ruff springandes mot dörren för att möta en, idag kom även Pamela, som jag inte har träffat innan, hon vill ha så mycket gos och tjuter så gulligt om man inte hälsar på henne varje gång man kommer in.


Nu har Kasper  åkt iväg på kurs, tror ni jag kunde somna i natt?
Exakt sitter här och gäspar som en galning, så ensamt i en så stor lägenhet helt själv. Träffade Sofi igår och gud vilken söt lite katt hon har köpt. En katt hemma hade inte varit fel iaf inte som dessa dagarna då Kasper är borta, en liten kissemisse hade hjälpt mycket ju, fast Älskling vill inte ha en katt och vet inte om jag hade orkat i längden.. kan man inte ha en bara på lån ;) haha.

Jag har en rolig sak som jag ska göra om en vecka men det får ni inte reda på fören den dagen kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0