Matkastning på ingång..

Min älskade Sambo kastar mat, och kallar mig liten, Det är någonting som är fel, Antingen är det jag som ska kasta mat eller han som ska bli kallad liten ;) hehe, Vi sitter och äter och helt plötslingt börjar älskling♥ att ta upp ris på skeden, många skratt och sen får jag ris på mig och som sen flyger ner på golvet, Haha som vi skrattade.
om man hade spelat in oss hade nog alla fått ett gott skratt om våra konstigheter. Inte är vi 20 och 22 år ;) men vem säger man ska växa upp i barnasinnet, det finns ju faktist damsugare.

Kommentarer
Postat av: Anette

Jo, jag vet, det är helt sjukt. Jag smörjer med blöjeksemsalva, men för fan, det där är mer än lite blöjeksem. Men som sagt, det hjälpte ju mot det röda runtom i varje fall och jag tror ju inte att det ska läka ihop ett stort sår liksom.. :/ usch..

2009-08-21 @ 23:23:45
URL: http://nettangrillspettan.blogg.se/
Postat av: Kia

Tack tack =)

2009-08-22 @ 15:22:52
URL: http://kiaomlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0