Ingen rolig natt :(

Inatt var inte alls rolig, Mådde illa och kunde inte alls sova inte nog med att jag sjælv var vaken utan jag råkade væcka ælskling mitt i allt, fast de var ganska skønt att ha honom som støttande. Men han somnade mysigt om medans jag inte alls kunde somna pga illamåendet. blev att jag inte gick till praktiken idag, och tur nog det før hur månda timmar hade jag sovit under natten och det hade inte varit så roligt om jag hade smittat någon, vaknade klockan två och var utvilad,  det var længesedan jag sov så længe. Nu ær jag ganska så pigg men har inte kunnat æta så mycket mer æn lite 80% choklad, Det ær i dessa tillfællen man ær glad att man har det hemma.

Jag och min prins spelade The sims igår, riktigt roligt att spela det tillsammans, tur att vi har samma vilja.. så vi har gjort ett par som ser ut som oss.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0