IKEA

Hej på er hoppas det är super med er  :)
Jag har kollat en massa på Ikeas hemsida Kasper ♥ har även kollat lite med mig, jag har hittat det jag tycker är fint och som hade passat och så har jag fårgat vad han tycker ;) mycket lättare så då man har en pojkvän som inte bryr sig så jätte mycket om att kolla inredning (han vill mycket gärna ha det fint och att det ska matcha men att gå till ikea och kolla är omöjligt)
Fast det vi saknar är bara ett soffbord och förvaringsutrymme, + lite smått och gott i köksväg. men när man kollar på IKEA så finns det så mycket man vill ha jag hade kunnat köpa riktigt mycket om jag inte hade haft en liten budget som inte riktigt är så stor så får bli lite saker åt gången ;) men oj vad man vill ha massor med pengar..


Puss Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0