Sovmorgon :D

Igår var jag helt sjukt slut, fråga inte varför, för det vet jag inte själv.
Men gick iaf isäng vid tio igår och somnade även då på en gång inte nog med de vi har även sov morgon idag men har varit uppe i en timme nu ungefär då jag vill upp och sätta igång med skolarbete typ skissa en massa saker till Web och få en massa annat gjort.

 
Mina fina sommarskor. (som jag skulle ha lagt upp för längesedan)


Klänningen baksidan. (orkar inte vända den rätt)


 


Idag är det även vårväder oo så mysigt nu kommer äntligen värmen även till oss här uppe :D tadaaa när man väntar på någonting gått, :P
Hoppas bara att påskveckan kommer bli fin den med, strålande sol och 10 plusgrader de ni de hade inte suttit fel, inte när man kommer vara i helsingør, baby love...

Nu måste saker bli fixade..


Kommentarer
Postat av: Elvira

Det kan ju vara så att din kropp börjar säga ifrån och inte orkar stressa med skolan mer.. :)

2009-04-01 @ 09:26:25
URL: http://bollibolli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0