orättvist..

Jag vill med vara i hbg nu, solen lyser i sunne men inte nöjer jag mig med det ;) bortskämda johanna..
Jag som tyckte att det var vi i mitten av landet som skulle få det varmt,och inte nere i skåne, nej då ringer mamma och säger att Kent är och hämtar motorcykeln och att dem ska ut :( buhuuu och att dem har värmare än vi har det.. frågade om dem inte ville köra upp hit och hämta mig men de tyckte inte mamma var en bra idé :( jag vill ju med åka motorcykel och äta glass (god glass).
Men men man kan ju inte få allt här i vädret, får nöja mig med att grilla och njuta av att Sunne faktist har fått lite värmare väder ;P..

Nu kommer snart Karin till mig får sätta lite fart med att fixa till mig eller går jag ut i solen och fixar till mig när hon har kommit, ska iaf inte sitta här utomhus lockar mig mer..

BYEEEE



(detta tog mig runt 2 minut att skriva så lär vara en del kostiga meningar, men pallar inte rätta)


Jag är blond igen, eller iaf inte sådär pissigt blond som innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0