Onsdag.

En vecka <3

När skolan tar tid blir min lägenhet lidande, väldigt mycket kan man väl säga. Fick ett ryck igår (även om jag borde ha pluggat) så städade jag den, verkligen städade och inte konstigt jag inte har kunnat andas och kännt mig förkyld hemma haha.
Men nu är det ren och fin :) Marianne kom även hem til mig efter jag hade städat, satt och snackade bara, vilket blev väldigt rolig, blev även lite sent men somnade direkt när jag la mig i sängen, + att jag är pigg idag oo kanske lagom mycket sömn, typ (sex timmar).

nu sitter jag i skolan gör mood map o research till En som heter Vera som vi ska göra dekorer och fixa hennes layouter. Hon säljer Marmelad, tallsirap, svampkryddor med mera. Vi har tre veckor på oss men inte många lektions tider.
Blir att arbeta på nu.

Vissa saker blir jag bara så trött på, jag har inte orken för att ens dry mig om det. Men endån sitter jag här och skriver om det visst jag bryr mig men jag orkar det inte igentligen (blir bara irriterad).





Kommentarer
Postat av: em

Tack vannen! Ha en fin dag du med :) Kram

2009-04-22 @ 13:56:09
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/
Postat av: kiki

min kusin har gått samma utbildning som du går nu :) Nu jobbar hon med att retuchera (hur stavas det?) bilder till en hel uppsjö av tidningar! Verkar superkul :)

2009-04-22 @ 22:14:22
URL: http://varulven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0