Jag lever, eller om man bortser ifrån tröttheten..

Igår var vi på alma löv efter skolan vid kvart i tio lämnade vi, men var inte hemma fören runt halv elva, alltså en lång dag.
Vi blev klara med att sätta upp dessa långa "stänger" med kuber, det som var jobbigt var att de är nästa 6 meter till taket eller något i den stilen sjukt högt upp iaf.. men har en del bilder som beskriver hur jobbigt det var att få upp en.. och med bilderna kanske ni även förstår lite hur det kommer til att se ut lite.

Såhär såg det ut på vägen till Alma löv i söndags när bara jag patric och anna åkte. full bil med kuber..

Det första rumet vi fixade (det svåraste med högst i taket)..

Ja några stegar :).. det var typ kaus med grejer överrallt. eller kuber överrallt ;)..
 ja långt till taket...(jag står även på stegen när jag tar bilden)

Sedan blev det fint :) (i ena rummet)
sen blev det väldigt mörkt.. detta är då de andra rummet vi har (utifrån).

i det andra rummet :) (som ska vara mörkt)


Ett litet smakprov på hur det kommer till att se ut, för er som kan eller har möjlighet att komma och kolla tycker jag lätt att ni ska göra det :) det kommer vara på Alma löv nu under påskhelgen från humm tiderna kommer jag inte ihåg men slutar iaf klockan sex.

(det som ni ser på bilderna är bara lite av hur allt ser ut väldigt svårt att få ner det på bild och så är inte allt klart än..)

Nu måste jag börja packa och fixa saker tills jag åker i morgon...
Ni som kan räkna ut, så kommer jag då inte kunna vara här uppe och kolla på utställningen själv, lite trist men vill häldre hem =)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0