Jag är glömsk..

..Eller har jag bara tankarna på någonting annat?
Älskling: du har inte glömt något nu va?
Jag: Nej det tror jag inte..
Älskling: Vad med dessa biljetter?
Jag: Nej men ojdå dem måste jag ju ha med mig, haha..
Älskling: haha, fjolunge, inget mer du nu har glömt nu då?
Jag: Nej de var nog allt..

men vad har jag glömt? jo massvis haha visserligen inget som är viktigt men saker som jag alltid har på mig annars som mitt armband och mitt halsband nu känns min handled så tom. :( och påskägg kan jag leva utan ;) hehe
och så som vanlig en massa kläder men de lämnade jag med vilje för fick inte plats i väskan. men oo att jag alltid ska glöma saker, plus att jag inte hittar mitt USB :( säkert det med hemma hos älskling.. blöö visst inte jätte stora saker men de iriterrar mig, så alltså måste jag försöka att komma ihåg att INTE glöma saker. hur man nu kan göra de tänka efter en gång extra ? :P haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0