When you are missing somebady!

En massa klagomål här ifrån min sida nu ;) haha, ne men varje gång jag har varit och handlat och ställer mig i kön, det bli rmin tur till att lägga upp grejor på bandet, men den personen som var före lägger ingen sån pinne så att kasörskan vet att de är andras grjeor. Ingen har laggt en sån efter sina grjeor jag vill börja lägga upp mina grejor för att de ska gå fortare, men då måste jag tränga mig fram, framför dendär personen som och hämta en, och då är nästan hela rundbandet tomt och jag börjar längst bak. Och de enda är att de är varje gång, det har nog hänt en gång att den framför laggt en sån "pinne" o då var de inte änns någon som bodde där. jag blir så trött, jag vill inte stå och tränga mig framför henne bara för att jag ska ta en när likaväl hon hade kunnat lägga en efter som vanliga människor brukar göra. (hemma är det tvärt om alla lägger en efter sina varor, men inte här)
tre saker om vaför jag blir sur på folk när de inte lägger en sådan "pinne" (eller vad de nu heter).
1, det går mycket fortare.
2, Man slipper tränga sig framför den personen.
3, Man slipper bli sur.


Nu är det snart bara fyra dagar kvar till jag kommer hem till min kära älskling. ska bli så mysigt.


(mitt internet fungerar men jag får inte lika snabb uppkoppling så allt tar sån tid. men de är bara två veckor kvar sen harjag det normat igen ;) )


Johanna


Kommentarer
Postat av: Petra

Är det nu till helgen du kommer hem? Vilken dag och hur länge stannar du? :)

2008-09-14 @ 19:29:41
Postat av: Anonym

Hej gumman, Ja det är de, jag kommer hem på torsdag eller fredag är jag hemma, sen så åker jag söndag igen, men jag ringer dig gumman.. :)

2008-09-14 @ 21:35:57
URL: http://lindich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0