Tusentals skissen men inget jag gillar:(

uch har nu suttit här i snart en timme, och jag har fyllt två A4 med en massa skisser på hur mitt inbjudningskort kan se ut, men inget är som jag vill (två A4 är mycket för jag skissar det smått). jag har även ritat en massa andra saker som inte har alls till ämnet att göra.
men nu får jag kolla på lite mer på design sidor och se om jag får lite tips, för just nu är jag fast. :( har ritat en tjej o kille med bara underkläder då är jag nog på helt fel spår Eller? (det ska vara en indjudan till en middag för design) hahah.
Ne jag måste börja göra lite nytta.. även om klockan är halv nio,.. men hinner inte annars om jag inte börjar nu..

Godnatt Sverige, Danmark  och Tyskland ;) orkar nog inte skvriva mer ikväll..

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0