Söndagarna i skobyggden är inte bättre här än vad de är i helsingborg.

vad lilla jag har gjort idag är inte så mycket kan ju räkna allt på en hand. Har lagat lite mat, och nu i kväll så var jag med Malin såg hur hennes lilla lilla etta såg ut och sedan var vi och handlade, (jag vill ha en cykel med cykelkorg)
vi handlade lite större grejor tillsammans så vi kan dela på det så blir det billigare (ekonomitänk här)!

Jag fick även prata med älskling idag =)
och så har jag fixat lite bilder och haft mig, så idag har bara varit en riktigt tråkig söndag (förutom när ja var med Malin), men hoppas att helgerna kommer bli ite roligare, jag ee inte van vid att bara sitta på ett rum och inte kunna göra så mycket, jag kan inte gå ut och fotografera för det bara regnar hela hela tiden som om det är de de enda som det kan här uppe.
men nu säger jag bara massa negativa saker om Sunne, jag kan även RIKTGT mycket som även är bra, gå hem på kvällen när det är mörk frisk luft och inget stress. helt underbart. mm..

Ne nu ska jag hoppa i säng, skola på schemat i morgon så hopp i säng.

Ha en bra kväll.

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0