Önskelista!

Här kommer en liten önskelista!

En Plasma tv (vet jag att jag redan kommer få)
Inredningsgrejor till min lägenhet. (typ ett sånt litet datorbord som är högt och inte tar någon plats)
Pengar. (Till mina skidor jag ska köpa)
Smycken.
Skor bara älskar jag. (storlek 39)
även dvd filmer,. (nu när jag inte bor hemma o inte kan låna alla kents nya)

Sen kommer jag inte på något mer just nu men jag brukar endå få en massa som jag inte har önskat mig men alltid velat ha. haha.. men plattv  de bästa ooo vill ha min födelsedag nu nu nu.. =) thihih. Jag har alltid tjuvkollat på mina presenter men aldrig hittat mina väl gömda presenter, fast denna gången behövde jag inte änns leta mamma bara sa du ska få en tv för de önskade du ju dig och den är svart, haha avslöjad mamma. ;) men TACK..
(fast hon var snabb med att säga att hon sa det bara för att jag skulle veta vad jag skulle köpa för färg på min tv bänk och sen har hon sagt för länge sen att jag skulle få en men jag trodde inte riktigt på det).

Fast även om jag inte får någonting av detta är jag endå glad, för det jag önskar mig mäst är att bara få vara med Älskling. och att bara få äta gått och träffa släkten inte för jag ska ha någon släktkalas denna gången iomed att jag åker på kryssning till oslo med Älskling så hinner jag inte det detta året, så bli inte lessna över att jag inte har något, men jag åker bort därför.


Nu måste jag göra vid mig och sen gå till skolan ha en bra dag..



Foto: Jag


Foto: Jag


Foto: Jag



Ingen av bilderna är omgjorda i photoshop för då hade jag ju skivit mitt namn på.
Men jag orkar inte göra det nu. mitt är så segt så ska se om jag kan få ta alla bilder till skolan o göra de där, (efter skoltid såklart)

/Johanna


Kommentarer
Postat av: mats lind

Vilka fina bilder, du är en riktig fena på att fånga färger och komposition (även utan photoshop) hur kommer det då att bli MED photoshop ? :-)

Paps

2008-09-26 @ 18:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0