måste gå till skolan snart för att ha en lektion.

Idag ska vi ha grafisk form, vi ska få lite nya grejor att arbeta med idag, Vi ska göra ett inbjudningskort till en nyäppnad resturang. och så ska vi göra lite frågor till Treorana som vi ska göra ett arbete till.
idag börjar jag 11;55 men jag måste boka ett par billjeter hem när jag fyller år och så måste jag lämna in min ledighetsansökan till min lärare, och sen tar det ju 40 min för mig att gå till skolan :(
Så om jag går nu tror jag nog att jag hinner göra allt som jag måste hinna innan.

Ne nu måste jag gå.. =)
Johanna

Jag kan inte lägga ut filmen på vår nollning iomed att jag inte kan se bilder eller filmer så jag ska se om jag tänker på det när jag får tillbaka alla de möjligheterna.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0