Kaaaallllt bruuuu, snart snö? inget hade förvånat mig.


.......



Jag tror jag har kommit på hur min inbjudan ska se ut ;) yee.. men jag är riktigt trött nu vet inte vad de är hoppas bara intej ag blir sjuk, känns som halva klassen är sjuk, men nej det får jag inte hoppas på iaf.
Idag hade jag två tjocktröjjor som sakt och en halsduk och jag frös. vet int eom jag skrev det i förra inlägget men var abra tvungen att skiva det igen i så fall.. Kaaallllt är det med andra ord.
Ne idag måste jag isäng i tid för i morgon har jag en heldag och jag måste packa inför torsdag för jag kommer inte gå hem om innan jag åker.
uch nu börjar det bli kallt igen :( inne i mitt lilla hus...

Godnatt på er..

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0