Jävla piss bredband.

sorry ordspråket men ja, om man kommer in i en butik och frågar om mobilt bredband då ska väl han som säljer de berätta att man bara fåt 5 gb i månaden som man får använda och när man har använt dessa 5 gb så är det slut och då får man en REJÄL (eller va det heter) nersättning av hastigheten så när jag trycker på en sida väntar jag i sådär 1 minut och så kommer sidan och, trycker på någonting annat väntar i 1 minut och så vidare, fy f*n för expert här i sunne som inte sa någonting om att man hade en begränsad hastighet eller massa andra grjejer som han inte har sakt de är så mycket som han inte sa. det är som om jag har fått ett modem sånt som man ringer upp. hahaha men om han bara hade nämt att man hade en begränsing så hade jag ju aldrig laddat ner de jag har gjort.. Oooove, så nu kan jag inte ha videosamtal med min älskling pga den j*vla gubben. sorry men han har inte gjort mig eller Isa så där glada. Isa fick ju inte sitt när de hade sagt det och hon var ju föra mig på beställningen men jag fick det endå snabbare..
uuch nej omni ska köpa de där mobila bredbandet ifrån telia så ska ni ha i bakhuvudet att de är bara 5 gb du får använda för att få sådan snabb hastighet.. men laddar man inte ner är det super bra men ja nu är jag ju bara så sur för att jag inte fick någon information om de.


nej nu ska jag ta och läsa en tidning så jag lugnar mig lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0