Inga lektioner idag!

eller ja idag o idag, kl ee ganska så mycket men har nästan precis kommit ifrån Isa.
så i morgon / Idag har vi inga lektioner, skönt det ska bli, jag ska sitta med min inbjudan så mycket som jag kan här hemma sen om de blir fint väder ska jag och isa ha picknik får se om någon med hänger med.
Jag hade även tänkt att berätta för er om vad de är för projekt vi ska göra till HC erickson, (lovar er att de är Grymt, SJUKT GRYMT) men de får ni veta om mer senare. hade även tänkt att gå ut och fotgrafera. ska försöka ta med kameran till skolan o fotografera inne i min älskade skola till er, fast inte i morgon. (fotostudio uuummm love hyra den någon gång JA) men men nu ska jag ta och sova lite och sedan ta tag i allvaret..

Godnatt.

Johanna

 (klicka på bild för större)

Berömda ja lyftkranen eller va de nu heter, (nu ee den borta iaf)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0