Illustator!

Nu är jag i skolan, väntar på lite hjälp, så skriver här så länge, det med färgerna var hur lätt som helst, de var ju bara att dra den färgen man ville ha ner till rutan, (varför tänkte man inte på det). 

Det är riktigt kallt här uppe i Sunne, inte riktigt van vid denna kylan såhär tidigt. 
Just nu kollar jag på vad det är för färger som är "inne" nu i höst, för att få den så nytänkande som möjligt. 
Jobbiga färger fast fina.. Just nu har det tagit en timme för mig att skiva såhär mycket, 
Jag hittade riktigt fina kläder på monki, men jag fick en idé..
när allt är klart lovar jag er att ni kommer få se mitt slutresultat. 

nu måste jag fortsätta arbeta. 

Kram Kram  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0