God morgon!

en dag som denna vill man bara vara i skolan och jobba så mycket man kan med alla saker som ska vara inlämnt nu på Onsdag. just nu börjar man känna lite humm hur ska jag hinna rita allt i illustator tills dess när jag inte är så haj på det.
tror att de får bli en helg på skolan och sen lite fest med,. men skolan går före så blir nog bara isas fest ikväll och sen skolan lördag o söndag. (vi har tillgång till skolan varje dag mellan 8-23) på Måndag blir det även filmkväll på skolan, ett arangemang som ska vara varje måndag, och sen har vi tänkt lite på de olika idrottsarangemangen som arangeras för oss på skolan, och sen massagen varranan vecka, (händer en hel del på denna skolan). och de är skönt för då tror jag att man blir mer peppad sen till att plugga och tar sin fritid till det.
Nu när jag tänker efter jag har aldrig varit på en skolan en lördag eller söndag för att plugga, (vad har hänt).
Men när man gillar något så gör man allt för att göra det bra o då krävs det helg och vecko arbete.


Att börja dagen med ett ritkigt gulligt sms ifrån Älskling får dagen till att gå fort bara längta tills om en vecka då jag får min lägenhet och Kent och Kasper kommer upp till mig :D Wihoo. Mamma kunde inte komma för hon har en mässa den helgen som hon måste gå på,. men de gör inte så mycket hon får bara komma upp en annan helg :D sen kommer jag ju även hem den 17.. Fira min födelsedag på ett tåg aldrig gjort förr men isa åker samma tåg så hoppas hon får ett säte i närheten av mig. / eller jag får ett säte nära henne ;) ...

Nä ska ta och skiva en liten önskelista kanske så no kan få se vad jag önskar mig, Den kommer upp om ett tag.


/ Johanna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0