Fotografering.

Idag ska vi Bli fotograferade. =) för en tidning För alla skolorna i Sunne. wohoo hur många kan de vara?? (typ tre) hahah.. ne inte mobbas nu. men jag vaknade ganska sent för att komma på att vi skulle fotograferas idag så när jag kommer till skolan är det de första man hör, oo ja vad jag har kläder för detta, och mitt hår är hur "snygg" som hälst (ser ni irronin i det) haha aja det är en skola i Sunne hur snygg behöver man se ut..?..

nu sitter vi och gör hemsidor, ritkigt snygg blir min ;) höhö.. jag ska allt ta och göra en riktigt snygg ny som jag kan ha här på bloggen, men de lär nog ta ett bra tag, men om någon månad kanske. hade bara velat ha pogramet på min dator hemma, så hade det nog gått lite snabbare. för nu i skolan har man inte riktigt den tiden till att sitta och göra privata saker.
 måste gå
 
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0