Är i skolan!

Jag vet att det har varit dålig uppdatering. 
Det har hänt väldigt mycket här nu, i måndags var jag så trött efter att först åkt hem ifrån Kasper i söndags och sen började vi tidigt på måndagen för att vi skulle på ett studiebesök på steneby skola, det var väldigt givande och vi hade en föreläsning om HC ericson, och honom vet ni säkert inte vem det är men han har gjort Ikeas logga, även dinsko och massa andra loggor. Vi har även fått ett projekt av honom som Vi ska göra till Honom som han sen ska använda, hur grymt är inte det? 
Vi kom hem ganska så sen för  vi hade 2, 1/5 timmes bussfärd hem och sen hade jag ju inte hunnit handla något på söndagen. 
Igår (Tisdag) var jag och Grillade med Isa, Karin, Victor, Alexander, Egil. för det var FINT väder och de är även fint väder idag, vi ska hitta på något idag kubb eller något liknande,. 
Nu har vi Grafisk form och jag måstet börja fixa det nu för den ska vara inlämnad nästa vecka :/ uups. (eller jag har iden o jag har skissen men rita upp de i illustator är inte min starka sida än. 

I´M Missing You so mutch..
Kasper (L)



/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0