Klockan är 21;16 och jag är i skolan!!!

Jag har precis blivit klar med uppgiften (affischerna) som vi ska redovisa i morgon, vad då jag är ute i sista sekund? 
Men vad lär jag mig av detta? ALDRIG MER fast de kommer säkert att bli så igen. 
Skrivaren som vi har för att skriva ut i färg vill inte med mig idag :( snyft jag får inte ut min dokumentation. 
har skrivit ut den nu i en PDF så får hoppas att det funkar. funkar det inte nu så går jag hem och gör det i morgon innan lektionen. :( för nu är jag hungrig. 


Sov så gott!!!

Kommentarer
Postat av: Mats Lind

Lycka till med affischerna, är säker på att du fått till en riktigt snygg design.

Kan du inte lägga upp de här på bloggen sedan ??

Är nyfis

2008-11-20 @ 21:26:18
Postat av: Anonym

Är i dina trakter (Karlstad)på Onsdag i nästa vecka

Kanske jag får tid över att pipa upp i djungeln

och hälsa på en stund /Får se då Pappa

2008-11-20 @ 21:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0