Jeej eller?

okej jag har bara inte haft något att skiva så då känns det onödig att bara skiva för att jag ska skiva,.
Men nu är jag så trött, så jag orkar inte arbeta mer.
Idag var det VARTM ja en dag som jag kunde gå i strumpbyxor och klänning utan att frysa :/ hummm.
Säger som victor, Vart tog vintern vägen???
Den kom, och förstvann Blööö :( och inte kommer det bli kallare.

Var lite nere i "byn/centrum" för att jag hade tänkt att fotografera lite men när jag har cyklar en lång bit hemmifrån inser jag att jag glömde batteriet i laddaren, (som jag hade haft på laddning under natten), så det blev inga bilder för jag orkade inte cykla hem och hämta det lata johanna.
Så istället gick jag in på Team sportia eller var det intersport humm ajaa en sportaffär,  skulle kolla lit epå skidor som jag hade tänkt att köpa, Hittade ett bar som jag blev intresserad av =), och jag fick en liten chock av vad de kostade,.. .
Jag hade kagt upp ett pris i mitt huvud om att ja Skidorna kanske kostade 2000-3000 och sen skulle bindningen gå på 3000 kr, ja det var kanske lite att ta i men bättre det så att man inte blir chockad över att de är för dyrt.
men när jag kommer in så kostar de jag ville ha 2500 kr MED bindningen wooow plus att de satte ihop dem, fixade allt med mina pjäxor o vikt o allt. för de priset whaat.. då kommer jag alltså inte bli rånad...
Får se om jag köper de jag hade siktat in mig på eller om jag köper ett par andra men de dyraste som jag ville ha gick på 3000 kr.. så det kommer nog inte svida så mycket i min liiiiiillla plånbok.. ;)

Antingen varmt och skönt eller kallt och SNÖÖÖÖ.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0