Ingen mossa så långt ögat kan nå. :(

har jag verkligen kommit så lång ut på landet så att dem inte änns säljer vitmossa eller vanlig mossa i en butik?
Nej för jag och Marianne har varit i varena butik i sunne, o ingen säljer mossa :( vad vill dem att jag ska ut i skogen och plocka mossa? i mörkret? nej Tack. kan dem inte bara säjade i en butik så som hemma i Helsingborg? så som mamma alltid köper vår  mossa som vi har på vintern.
Så jag har tänkt om på min lilla Idé och får nu imrovisera, jag ska pynta min adventsljusstake, får hoppas den blir lika fin som jag hade tänkt. har köpt lite mer pynt att ha i i stället. ..

-----
Affischerna kommer snart.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fast, liksom, du kan ju gå till en blomsteraffär.

2008-11-25 @ 17:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0