Pengar??

Ibland vill man bara ha de där pengarna som många har, men jag får vänta i tre år innan jag kan få köpa de jag vill ha.(om jag inte ska leva på vatten och knäckebröd).
 bara kolla in dessa snygga skor,

RJ 449SEK, Nelly Shoes - Nelly.com

Även en röd klänning och en massa andra saker, en liten väska som jag kan packa i när jag åker hem på helger med mera, men men jag får bara vänta tills jag vill lägga mina pengar på det, men just nu vill jag gärna ha lite mat att kunna äta, så då tror jag att jag får vänta med alla de grejor jag vill ha.. :P hehe
 (får inte upp någon bild på det jag mer tycker är snygg så kan inte lägga upp de här)  :(


Sov gott alla

Puss kram

-----------------
Uppdatering.


Den helt underbara klänningen,  Josina Baby Doll Dress 2435,16 SEK, Ted Baker - Nelly.com
Fast lite mycket pengar kanske.. :P 


Adelheid Shoe 749SEK, Friis&Co - Nelly.com

Allt finns på NELLY.COM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0