1 advent!

Tänka sig att det bara är 24 dagar efter idag tills det är Julafton ? oj vad tiden går fort.
Saknar allt där hemma och stressen som brukar vara idag på 1advent, julmarknaden, allt som vi ska ha upp fram tills idag för att få många som handlar och allt de där som man ska sätta upp och ta ner. att stå och sälja korv i det kalla ruskiga vädret gå in och hjälpa till med att servera. ja allt som jag brukar göra under 1advent.
Men idag sitter jag lugnt och fint och kollar ensamt på mitt lilla ljus som man har tänt.
Sedan får man väl gå ner och kolla på julskylltningen här i sunne, men de är ju inte samma sak då kommer jag ju gå runt och kolla på allt och inte stå själv och sälja. Men det blir nog mysigt iaf.

Oo längtar tills det kommer snö (som ligger kvar) och att åka skido o bara vara med Älskling och hans familj.
19 dagar imorgon längtar så mycket.

Fick ett riktigt gulligt sms av Kasper innan idag oooowee (L)



Julmys...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0