Varme

vilken underbar dag, så härligt, blåste lite men det var bara skönt i den varmen, ute på rundan idag brukar dem ha en vatten spridare uttsatt för att vattna gräset innan tyckte jag det var dumt då den stod precis vid brevlådorna, men idag var jag bara glad när jag såg att den var igång, så jag cyklade där igenom lite då och då för att svalka mig haha smart ;)...
Min chef/cam kom idag och frågade om jag ville sitta barnvakt åt hans minsta barn för att dem skulle på bröllop och jag som inte hade något att göra lördagen sa då att jag kunde det, han viste att jag hade småsyskon så därför frågade han mig, de roliga är ju att jag var ju barnavkt innan i drygt två år till ett tvillingpar som jag var hos två - tre gånger i veckan innan. Malou som den lilla flickan heter träffade jag lite idag för att se hur hon är och att vi kom överens, hon var ju hur snäll som hälst, och ville inte släppa mig. (som de flästa banen inte vill?). man bara la henne ner i sängen efter hon har fått välling sen somnar hon, och ibland kanske hon börjar skrika lite och då bara går man in och sätter på cd skivan igen. Ja snällare unge får man leta efter. får bara hoppas att hon är lite snäll i morgon då det är hela dagen och natten som jag ska passa henne, men det går nog bra.. annars lär jag bli trött o ringa efter hjälp haha ..
nej vi ska ut i solen och leka.. tss..

så trött jag, fast känns så tidigt att lägga sig nu en fredag, men ja har man inget att göra så är det väl de enda man kan göra.
eller så hittar jag på någonting min älskade bror kommer hem ikväll med, wiiiie..


JOHANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0