Punkt.

Allt bara snurrar runder jag vet inte alls vad som hänt ller händer, någon som bara kan skaka om mig och berätta?
de är inget jag vill berätta här, det känns bara meningslöst endå, det är ju ingen fara, men tänk om bara tänk om, vad hade jag gjort då?.. de låter som en liten grej som blivit stor,..
hade tänkt att berätta någonting roligt fast ni får nöja er med att jag träffade min farmor idag med min kära bror jätte mysigt, en kommentar min älskade farmor sa: 

Vi börjar prata om filmer och farmor vill berätta om en jätte bra film men kommer inte på namnet men vet bara att han som skivit fick nobelpris men iaf så slår hon upp det på internett och så hittar hon filmens namn och så säger hon; 
-Hur kan man leva utan datorer, hur hade vi då fått fram dess films namn. 
 Farmor gör allt på dator numera och det har hon gjort länge hon är så cool..


men nu ska jag ta och sova, Puss Puss

Johanna

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0