Neeej alltså.

Jag skrev ett inlägg precis men allt försvann, så iriterrande, blir så sur. men hinner inte skriva om allt måste packa lite tills i morgon då jag ska till baken med jobbet. ska bli så sjukt roligt, jobbet betalar allt för oss. Vi är ju bäst i syd area 2 eller nästan hela skåne, för er som inte vet vad syd area är för något. Så roligt vi kommer ha 253,! always 253. (253 är vårt kontotsnamn).

har precis varit ute med Jesper, josse och borge, på söndag åker Jesper till sthlm : ( kommer sakna dig och jag hoppas han kommer ner till studenten (mimmis tur iår).

ne nu måste jag packa tills i morgon, kort inlägg iomed att det andra försvann, och i morgon lär det ju inte bli något bloggande om inte när jag kommer hem fast nej inget fylleskrivande här inte, får sätta något lås på den så det inte går haha nej det är nog ingen risk att jag kommer blogga full..

ha en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0