Ingen respekt

Jag har verkligen ingen respekt för läkare, har aldig haft och kommer aldrig att ha.
skicka hem nogon utan något resultat, kommer tillbaka igen två dagar efter lång plågan hemma, då doktorn sagt att de inte var något o att de skulle hjälpa med lite panodil, nej, kommer tillbaks o det visar sig då vara en massa olika saker som dem inte innan SÅG, hur kunde man missa det liksom? jag blir så sjukt trött, jag kommer aldig att ge mig, patienten har alltid rätt se till att gå efter de mönstret kära läkare, o tro på att patienten har ont visst de kanske inte alltid finns något att hitta men i detta fallet, vist de var strejk o allt skit, men jag blir så trött, alltid är det att man måste kämpa för att bli undersökt...

image332

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0