home

nu har jag kommit hem ifrån att ha spelat minigolf med ungarna, det blev det istället för brännboll för vi hittade inte brännbollsraken och det ligger en minigolfbana precis bredvid där vi var så vi stack dit och spelade lite med minior o juniorerna, vi blev en hel del iomed att patrullscouterna också var med oss. det var roligt ; ).. fast visa barn orkar jag verkligen inte alls med, bara slår en utan anledning och går sedan iväg, fast de flesta är ju endå gulliga..

ska gå upp och göra lite mat till mig i morgon på jobb, idag kunde jag inte äta någonting :/ mådde illa,. hoppas bara inte jag blir sjuk, fast hag inte mått illa mer efter de så tror inte det är någonting..

-Johanna <3<3
image353

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0