Grattis Mamma

Grattis kära mamma.
Idag blir mamma ett år äldre, fast undra omhon känner sig ett år äldre eller om hon upptäcker någonting nytt på sin kropp som har åldrats, ;) fast även om hon har gjort de gör det inget.
Idag ska vi fira mamma, jag ska in till stan nu snabbt och köpa hennes present haha jag vet jag är i sista sekunden ;) tss men jag vet faktsit vad det är hon ska få så det är lugnt bara in och köpa det.
fast hon har ju redan fått en present och den var att jag kom hem i natt så att hon inte var själv i morse, visst är jag snäll ;) hon blev jätte glad iaf. jag var ju i aggarp och festade med lite vänner så skulle hem tidigt i morse egenligen men Erik skulle köra i kväll i stället så då stack jag hem med han och några till.
Ikväll blir det att fira mamma, fast det blir bara jag, Kasper, Kent och självklart mamma själv ;) .
Men nu måste jag sticka ner där och handla presenten, hörs sen..


-Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0