för att jag klarade...

Mitt förarintyg, gud vad vi är bra..(Josse, Linn och Philip).
Nu kan vi segla utan några bekymer ;) höhö..
image336


Denna helgen har varit så mysig, Jag var på camping med Kasper och hans familj, och hans syskonbarn.
Vi va på någon mysig campingplats i danmark och det har vairt så varmt, badade i havet för första gången i år, och det var kallt i början men sedan var det varm så vi var i ganska länge och spelade boll. solade, gick och gjorde massa andra mysiga/ roliga saker, fast ska jag skiva ner allt blir det både långtråkigt och ett väldigt långt inlägg och det orkar inte jag skvriva just nu ;)..
Det var så skönt att få koppla av, även om jag skulle till arbete i dag medans danskarna har röd dag o är lediga. ;(.

Nu måste jag hoppa i säng ska ju upp tidigt i morgon och jobba,. sov så gott sötnosar.

Bider ifrån helgen kommer i morgon..
-Johanna ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0