cykel?

huuum, jag och mamma har precis varit och kollat på den där cyklen som mamma ringde efter, men den var ja vad ska man säga inga växlar och när jag skulle bromsa gick det inte hahah jag håller på att flyga av cyklen när den helt plötsligt bara dromsar typ tre varv efter jag trampat bakåt, haha, så nej idag blev det ingen cykel, men kanske i morgon för mamma skulle ut till en annan eller så får vi väl ta och köpa enny cykel fast de känns inte lönt när folk bara slänger ner dem från broar o skit. någon som har en cykel till mig ?? ;).


Kommentarer
Postat av: lovisa

svar: även fast jag är typ 14 så skulle jag aldrig ALDRIG göra något sånt!

2008-05-19 @ 20:49:22
URL: http://loviiissaa.blogg.se
Postat av: lovisa

svar: jag vet.. men ändå jag skulle aldrig gör något sånt.

Tack så mycket1 fortsätt gärnaa kolla!

2008-05-19 @ 20:58:29
URL: http://loviiissaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0