stökigt

Fröken Lind gillar att stöka ner, tar fram allt för att hitta en sak och sen orkar jag inte lägga tillbaks det så då förblir det kvarliggandes på golvet :/ vilket jag inte alls gillar.  Får väl ta och lägga ner allt i byrån igen snart. skulle leta fram mina betyg sedan gymnasiet o hittade studentsaker tex låten lärarna sjöng för oss, så gulligt och inte nog med de nu läntar jag faktsit tillbaks lite till skolan..
Jag hittade även betyget sen nian så lite änme man hade då, man klagade hela tiden på att man hade mycket men vad hade vi 11 ämnen på två terminer och de mästa var ju bara repetioner eller kanske lite svårare saker sedan åttan, (fast jag fick ju plugga röven av mig med tanken på vad jag gjorde  eller rettare sagt vilka skolor jag gick på ;) i sexan och sjuan men de är inget att prata om) och sen när man kollade på gymnasiebetyget fick ämnena inte äns plats på ett A4 papper och jag tror jag räknade dem till 21 olika ämnen. jag vill börja plugga igen..

Lite Reklam
Det jag vill jobba med är det min pappa arbetar med som jag vill. fast inte riktigt på hans företag men inom samma branch.
Jag vill in på skolan i sunne, brobygrafiska. men kommer jag inte in får jag bara försöka nästa år.

Nu måste jag städa upp mina pappaer jag slängde på golvet.


-Lind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0