ny garderob?

jag får inte plats med mina kläder i min garderob, visserligen har jag inte fått det på ett tag men jag rensade ut i den för ett tag sedan och kastade nästan två stora kassar och gav bort två till min kusin fast endå ligger det kläder överallt på rummet som inte får plats i garderoben. och inte nog med det jag har typ tre garderober, xD två hemma och en på jobb, ja jag har även kläder på mitt jobb :P..
jag använder nästan inte änns hälften av alla kläderna jag har men jag använder endå allt nästan någon gång och vissa kläder kanske lite mer än andra grejer, men jag behöver en större garderob. dagens ilandsproblem för fröken Lind ;)..

i morgon åker vi till Aggarp fast först till dk (om dem har öppet) så vi får någon dricka jag o charlotta, men vi / jag kommer nog hem på söndag igen måste sova och vila upp tills jobbet på tisdag då det nu har varit två helgdagar och vi kommer då få in en hel del på tisdag..


nu ska jag, Packa? sedan ska jag nog kolla på en film och sen lägga mig så sjukt trött efter bara två timmars sömn ;).. fest i morgon igen ju så behöver ju inte vara uppe halva natten idag också..

-Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0