mysko väder.

Jaha, och jag som trodde att det var VÅÅÅÅR men nejdå då ska det börja snöa och bli kallt igen. Tack.. hahah men men vädret förvånar mig aldrig mer längre det går upp och ner hela tiden så.. min tumme är heö svart efter alla J*vla postkodslotteriet (tidningar) trykta i svart text (vad annars) hagel+regn = en svart tumme, haha vaför måste dem trykfärgen färga av sig hade dem inte kunnat skaffa en som inte gör det, för nu kommermin tumme att vara svart lääänge och det är inte alls fint, spelar ingne roll hur mycket jag tvättar och skrubbar så försvinner den inte, (går lätt av på papper men ej påhud)..
I helgen to jag det bara lugnt, rikitgt skönt faktist, och mysigt. ;).. och nu väntar bara en lång vecka framför med cp mycket jobb och annat att göra, på torsdag ska jag göra vid mitt hår och så är det ju som vanligt måndag= seglarkurs Tisdagar = barnen Onsdag= ta det lugnt.. :D skön vecka om de inte hade vairt för hur mycket vi har på jobbet.

Lalaalaalaa. Glad =D..


-Johanna

Kommentarer
Postat av: Maria

Jätte kul att du är med o tävlar :) Du har väl inte missat mina andra 5 tävlingar i bloggen :) Ha det bäst ;)

2008-03-03 @ 17:25:57
URL: http://mariapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0