mer än 100 sjuka.

Idag löd löpsedlarna 100 sjuka om inte fler, jag fick höra allt av stackars petra igår som ligger hemma och är en av dem som är sjuka :/ hon jabbar på Thores Bageri där dem uppger att smittan har kommit ifrån, jag hoppas innerligen inte de är vinterkräksjukan men får höra med petra i eftermiddag och bara hoppas på att hon mår bättre snart. stackarn. Krya på dig gumman, o ring om du har tråkigt ;). hihi..
Fick ett sms av mamma som löd; Vilket bageri är det som är smittat?
Jag bara eee och HUR har hon fått reda på det hon är mer än 1000 mil bort och i ett land med bara öken öken öken haha  okej de är kanske inte öken där dem är just nu men så sa hon förra veckan att hon bara hade sett öken, öken och öken ;) men har det spridit sig så snabbt o till AUSTALIEN? humm stod säkert på löpsedlarna där nere mer än 100 smittade från bager i Sverige haha, okej inte för jag tror det men de ska bli roligt att höra sen hur hon viste det för JAG sa inget när jag precis pratade med henne. haha jag bara skrattar åt de... Hon sa iaf Godnatt till alla (iomed att kl är runt 11 på natten där nere skulle hon lägga sig.)

Ledig idag hur skönt som hälst. Tvätta och städa kanske? japp de ska jag göra..


-Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0