Kväll

det är inte roligt att vara hemma själv, det är så tyst, nu har jag vant mig vid att det nästan alltid är någon hemma. innan var jag nästan alltid hemma själv var och varranan helg (då mamma var hos Kent) men nu när dem flyttade ihopp så har jag bara varit själv när mamma och kent har varit bort sammtidigt eller de tre veckorna dem är själva på sommaren men då har min bror varit hemma med så nu när både kent och mamma är borta blir det riktigt tomt :/ fast mysigt på ett sätt hehe ;) när dem är hemma vill man att dem ska vara borta men när dem väl är borta saknar man dem, haha kan man inte bestämma sig?.. Jag pratade med Mamma i förrigår, hon ringde dem hade 30 grader och hade varit i öken öken och ja öken sa hon haha ;P fast även massa andra ställen med men hon nämde bara öken ;) och att hon hade köpt saker till mig :D hihi mamma avslöjade sig lite då hon sa att om jag inte gjorde en sak så skulle jag inte få de hon hade köpt haha avslöjad mamma hon avsläjar sig alltid.. haha.

-Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0