Jag blir så trött

Jag orkar inte med det längre,. varför ska jag gå runt och ha ont i magen pga dig? varför ska du göra så att jag får magkattar och ha ont i magen 24 timmat om dygnet? att jag inte kan äta som jag brukar eller slappna av?
snälla jag orkar inte med det längre, inte pga dig. snälla släpp allting och bara låt mig vara ifred. låt mig ha mit liv ifred, mitt liv är mitt liv och ditt liv kommer ALDRIG att bli som mitt. låt mig bara vara ifred snälla annars drar du ner mig i det hela, och jag som alltid är den Glada Johanna, alla känner mig för den men du får mig till att inte kunna vara glad för jag har då in i helvetes ont i magen pga dig. hur mycket jag än bara vill släppa går det inte. för du är där jag är hela tiden.
snälla låt mig gå, och släpp ditt duma beteende.


det är svårt att vara glad när man har så ont. men jag gör mitt bästa, och försöker att inte visa det utan att vara den glada Johanna som jag alltid brukar vara.


Denna helgen har varit den mysigaste på länge, (om man bortser ifrån vissa smådetaljer).
I fredags var det midsommar och den firade jag på hemmaplan för fösta gången på väldigt många år. mycket trevligt men jag saknade Aspö självklart, våra år på aspö Petra går inte att beskriva.
Lördagen var jag på 40 års kalas hos Kaspers brors fru, mycket trevligt och roligt. =) FASt min Kära älskade Kasper var lite bakis hehe hans bror hade tagit med honom ut och då slutar det inte på något annat sätt än att man är "lite" bakis.
tss ;)
Igår (söndag) ja vad gjrode vi då, ;) sov och sedan åt vi frukost ute gottigt. kvällen var vi hemma hos Kaspers föräldrar och åt där även hans bror och flickvänn o barn var med. =) fick man mycket annat att tänka på o ha lite roligt =).
ne nu ville mamma ha mig upp för att äta, får se om jag orkar något.


JOHANNA


Kasper you make me smile,. when i´m angry or sad you give my laugh bak! You shuld now how mutch you mean to me. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0