Båstad

I fredags var jag i båstad med Jesper, Erik och Josefin, Jag hde tagit ledigt ifrån jobb för att vara i båstad kl ett då vi skulle vara på Sand för att äta med Aftonbladet klick. Vi tar tåget ifrån helsignborg vid tio för att vi skulle hem till pappa och lämna våra grejer och fixa oss lite innan,. vi har cyklat alla de olika vägarna hem till min pappa men inte den vanliga vägen fören vi skulle hem haha, vi cykla på stranden, i skogen och så tillslut cykelvägen. lunchen med Adtonbladet var väl ok men maten gjrode att det blev mycket bra. efter lunchen skulle vi inte göra något mer med dem utan vi kunde strosa runer i båstad, men vi skulle vara på Sand vid nio tiden igen för att äta middag.
Väl på middagen var det på sands festvåning hur fint som hälst, utsikt över havet och tennis planerna.
Henrik larsson, Sofi fahrman, med några till var där uppe och så många andra som arbetar på Aftonbladet.
Middagen var ju bara hur god som helst och går inte att beskiva. och sälskapet var med mycket trevligt. efter middagen gick vi in på Sand, utan någon kö eller något annat bara in genom vip kön. =) och där fortsatte en mycket bra kväll.
Tack Jesper för att vi fick följa med. o Tack alla som gjrode min dag så bra.




Johanna

Kommentarer
Postat av: GV

Kolla gärna min blogg! www.StyleRoomByGV.blogg.se

2008-07-13 @ 21:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0