Vattenskada KUL..

Jahaa idag vaknar man vid sju tiden av att någon ringer jag tänker direkt att de var jobbet som ringde o frågade efter mig sen kom jag på att jag hade skivit ett sms till Rugan och sagt att jag inte kommer i morgon/idag då häller. så jag somnade om igen o vaknar vid nio tiden av en JÄVLA massa skrikande och masskiner utanför mitt fönster, ok tänkte jag kul att bli väkt så, när jag sedan ska upp och göra frukost o jag vill ju ha Tee nu på morgonen har vi inget Jävla vatten, mamma ringer och jag medelar då att vi inte har något vatten hon bara
- Ne det är inte så konstigt.
jag bara
- VA varför inte de
- Ne kent ringde i morse och sa att jag skulle göra vid mig så fort som möjligt för ananrs tar vettnet slut då det står och sprutar/pumpar upp vatten ur ett rör/asfalten uppe på vår gata.

Jahaa så roligt och de är ju inte bara sådär lite vatten som har pumpat ut för när kl var nio stod det fortfarande och bara pumpade ut vatten o ingen vet när det började men iaf innan kl var sju. så iaf i tre timmar så jaha när får vi något vatten? jag vill ha mitt vatten tillbaks man känner sig så handlikappad. man tänker inte hur beroende vi är av vatten förens det är borta. men tänk på alla dem som aldrig har vatten :S.. fast de har ju lärt sig att leva utan de på ett helt annat sett..

men men nu hoppas jag att gubbarna där ute kan fixa det (men de ser inte så ut då ingen vet vad dem gör o bara yrar runder) men hoppas kan jag iaf göra ;) ...


- Johanna

Kommentarer
Postat av: Markus

Naaw men gumman det är ju inte alls bra jue! jag tycker du skall kila ner till >>gubbarna

2008-01-11 @ 13:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0