Smycken

Wiiie fick mina underbara armband idag eller bara två, det var smycken ifrån KyssJohanna Riktigt finna är dem, ett sådant här och ett vitt .

Nu orkar jag inte med kylan längra vill bara ha värme slippa alla dessa tjocka kläder och påbultande med allt, mössa vantar och allt, visst de är snyggt men nu orkar jag inte längre med att de ska vara kallt men ingen snö, ska det vara kallt hade det faktsit kunnat få vara snö ute med, nu är det bara så trist, brukar gilla vintern men inte nu, inte när det inte är en enda snöflinga utanför fönstret, men nu längtar jag bara tills sommaren.

Måste bara få rekomendera ett riktigt bra shampoo
image213 Det gjrode så att min hårbotten blev bra igen efter att ha tästat, ja tusentals olika shampoo med både antiinflamatoriska medel i men inget som hjälpte så där jätte bra men nu när vi har fått hem aloe yojoba hem så tästade jag det och de funkar hur bra som hälst. Shampoot + Balsamet gör att håret blir mjukt och det reparerar håret ifrån det slitna, håret ser så mer levande ut. Riktigt bra..

Ne nu ska jag fortsätta med att kolla på utbildningar och sen ska jag sova.
så Godnatt och sov så gott alla..

Bilder på armbanden kommer upp lite senare.

- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0